АУДІ ВИХОДИТЬ У ВИЩИЙ ПРЕМІУМ СЕГМЕНТ АВТОСПОРТУ.
З 2026 року бренд виступатиме в Чемпіонаті світу FIA Formula 1.
Ауді виходить у вищий преміум сегмент автоспорту. З 2026 року преміум-бренд виступатиме в Чемпіонаті світу FIA Formula 1. Проект базуватиметься на заводі Audi Sport у Нойбурзі поблизу Інгольштадта. Це перший випадок за понад десять років, коли трансмісія Формули-1 буде побудована у Німеччині.
Audi оголосила про свою участь на прес-конференції під час Гран-прі Бельгії Формули-1 у Спа-Франкоршам. На заході Маркус Дюсманн, голова правління AUDI AG, і Олівер Хоффманн, член правління з питань технічного розвитку, відповіли на запитання в компанії президента та генерального директора Формули-1 Стефано Доменікалі та президента Мохаммеда бен Сулайема. Міжнародної автомобільної федерації (FIA).
«Автоспорт є невід’ємною частиною ДНК Audi, — говорить Маркус Дуесманн. «Формула-1 є водночас глобальною сценою для нашого бренду та надзвичайно складною лабораторією розвитку. Поєднання високої продуктивності та конкуренції завжди є рушійною силою інновацій і передачі технологій у нашій галузі. З новими правилами зараз саме час взяти участь. Зрештою, і Формула-1, і Audi переслідують чіткі цілі сталого розвитку».
Ключ до участі в найпопулярнішій у світі гоночній серії – це чіткий план стати більш стійким та економічно ефективним. Нові технічні правила, які будуть застосовуватися з 2026 року, зосереджені на більшій електрифікації та вдосконаленому екологічному паливі. На додаток до існуючого ліміту витрат для команд, у 2023 році буде запроваджено ліміт витрат для виробників силових передач. Крім того, Формула 1 поставила перед собою амбітну мету стати гоночною серією з нейтральним викидом вуглецю до 2030 року.
Активне формування трансформації Формули-1.
Олівер Хоффманн, член Ради з технічного розвитку, каже: «З огляду на значні технологічні стрибки, які серія робить у напрямку сталого розвитку у 2026 році, ми можемо говорити про нову Формулу-1. Формула-1 трансформується, і Audi хоче активно підтримати цю подорож. Тісний зв’язок між нашим проектом Формули-1 і відділом технічного розвитку AUDI AG забезпечить синергію».
З 2026 року потужність силових агрегатів, що складаються з електродвигуна, батареї, керуючої електроніки та двигуна внутрішнього згоряння, різко зросте порівняно з нинішніми системами приводу Формули-1. Тоді електродвигун буде майже таким же потужним, як і двигун внутрішнього згоряння, який має потужність приблизно 400 кВт (544 к.с.). Високоефективні 1,6-літрові двигуни з турбонаддувом працюють на сучасному екологічному паливі, що також є необхідною умовою для входу Audi у серію.
Висока популярність на ключових ринках і серед молодих цільових груп.
Всесвітньо визнана, надзвичайно емоційна та технологічно передова – ось як Формула-1 відповідає точним вимогам Audi. Серія проводить гонки на всіх актуальних ринках бренду. Будучи вражаючою платформою для найвимогливіших електрифікованих гоночних автомобілів у світі, вона становить особливий інтерес для виробників автомобілів. Audi бере на себе завдання довести свою «Vorsprung durch Technik» (керування технологіями) у цьому конкурентному середовищі.
Великий інтерес до Формули-1 є глобальним, і гоночна серія є однією з найпопулярніших спортивних подій у світі. У 2021 році перегони спостерігали понад 1,5 мільярда телеглядачів. Формула-1 популярна на ключових ринках, таких як Китай і США, і ця тенденція продовжує зростати – навіть серед молодих цільових груп. У соціальних мережах Формула-1 зараз переживає найвищі темпи зростання серед найпопулярніших видів спорту у світі.
Майданчик у Нойбурзі для розробки енергоблоку.
Силова установка буде створена в сучасному центрі компетенції Audi Sport Motorsport в Нойбурзі-на-Дунаї, неподалік від штаб-квартири компанії AUDI AG в Інгольштадті. «Для розробки та виробництва силового агрегату Формули-1 ми спиратимемося на цінний досвід наших працівників автоспорту, продовжуватимемо інвестувати в наш автоспортивний центр, а також наймемо вузькоспеціалізованих професіоналів», — говорить керуючий директор Audi Sport Юліус Зеєбах, який організував вступ у Формулу-1 як частину перебудови Audi у автоспорті.
У Нойбурзі вже є випробувальні стенди для тестування двигунів Формули-1, а також для тестування електродвигунів і акумуляторів. Наразі ведеться додаткова необхідна підготовка щодо персоналу, будівель та технічної інфраструктури, щоб усе необхідне було готове до кінця року. Для проекту силового агрегату нещодавно була заснована окрема компанія як дочірня компанія Audi Sport. Адам Бейкер перейме на себе управління компанією і, таким чином, проектом Формули-1 як генеральний директор. Навчений інженер обіймав різні керівні посади у виробників і команд у автоспорті. До приходу в Audi у 2021 році він три роки працював у FIA.
До кінця цього року Audi оголосить рішення про те, з якою командою вони виступатимуть у 2026 році.
Рішення Формули 1 керує фокусом на автоспорті.
Audi Sport об’єднує свої сили для проекту Формули 1 і, як наслідок, припиняє свій проект LMDh. Підрозділ автоспорту нещодавно призупинив розробку спортивного автомобіля для гонок на витривалість. Окрім перегонів клієнтів, Audi Sport продовжить свій інноваційний проект з RS-Q e-tron на ралі Дакар. Наступного року мета Audi – загальна перемога в пустелі.
Чемпіонат світу з ралі, чемпіонат світу зі спортивних автомобілів, автоспорт США, DTM, Ле-Ман або Формула E – Audi Sport встановила стандарти в багатьох категоріях завдяки численним титулам. «Формула-1 — це наступна віха в історії автоспорту Audi, — каже Юліус Зебах.
Рольф Міхль стане наступником Юліуса Зеєбаха.
Вступ Audi у Формулу-1 знаменує завершення реструктуризації автоспорту, а також завершення періоду формування Audi Sport GmbH. Керуючий директор Юліус Зебах приєднається до AUDI AG 1 вересня 2022 року та візьме на себе нову стратегічну сферу діяльності у сфері технічного розвитку, підпорядковуючись безпосередньо виконавчій раді.
Хоффманн, який, будучи членом виконавчої ради, також є головою консультативної ради Audi Sport GmbH, хотів би подякувати Зеебаху за його роботу: ”Юліус виступає за стратегічне передбачення, послідовні дії та стабільні результати в складні часи. .” Під його керівництвом Audi Sport GmbH неодноразово досягала рекордних показників продажів і доходів. Продажі подвоїлися завдяки наступу моделі RS, і повністю електричний RS e-tron GT був успішно виведений на ринок.
У 2020 році Зеебах також взяв на себе відповідальність за автоспорт в Audi і рішуче підготував його до майбутнього. Під його керівництвом у рекордні терміни було розроблено найскладніший гоночний автомобіль в історії Audi: RS Q e-tron для ралі Дакар. Після успішного дебюту з чотирма перемогами на ралі «Дакар» у січні Audi RS Q e-tron здобув свою першу загальну перемогу в Абу-Дабі в березні – перший тріумф автомобіля з електричною силовою установкою в ралі по пустелі. Вихід у Формулу-1 є успішним завершенням його роботи.
З 1 вересня Зеєбаха змінить Рольф Міхль, який з лютого є головним операційним директором з перегонів Audi Sport. Разом з доктором Себастьяном Грамсом він утворить Правління Audi Sport GmbH. Міхль має ступінь ділового адміністрування та є давнім членом родини Audi Sport. Обіймаючи різні посади в маркетингу в AUDI AG і Audi Sport, у 2016 році він обійняв посаду керівника відділу маркетингу продуктів RS Models. Після переходу в Abt Sportsline на посаду директора з персоналізації автомобілів він повернувся в Audi Sport GmbH на посаду керівника відділу продажів/маркетингу в 2019 році. Міхль зіграв ключову роль у формуванні портфоліо компанії та успіхах продажів протягом тривалого часу. Хоффманн зазначає, що «Рольф є справжнім лідером і приносить із собою досвід, який йому знадобиться з автоспорту та серійного виробництва».
На додаток до своїх позицій у маркетингу, Міхль відповідав за розробку та впровадження Audi Sport TT Cup у 2014 році.